Авторизація користувача в системі по файловому КЕП/ЕЦП

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Початок роботи з системою >

Авторизація користувача в системі по файловому КЕП/ЕЦП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Note

Для роботи з системою Ви повинні мати діючий особистий електронний цифровий ключ підпису (КЕП/ЕЦП), який зберігається у вигляді файлу (наприклад, на комп'ютері).

Для авторизації користувача в системі за допомогою файлового КЕП/ЕЦП необхідно на сторінці Мій Арт-Офіс виконати наступні дії:

1.У верхньому правому кутку сторінки натисніть кнопку [Увійти] (1) та зі списку виберіть пункт Увійти по КЕП/ЕЦП (2).

_img1

Ініціювання входу в систему Мій Арт-Офіс по КЕП/ЕЦП

В результаті відображається сторінка авторизації користувача Вхід по КЕП/ЕЦП.

1_1_2

Сторінка авторизації користувача в системі по файловому КЕП/ЕЦП

2.Переконайтеся, що перемикач встановлено у положенні Файловий ключ.
3.У верхньому полі, при необхідності, змініть назву акредитованого центру сертифікації ключів (скорочено АЦСК). За замовчуванням, у полі  відображається назва АЦСК – КНЕДП "MASTERKEY" ТОВ "АРТ-МАСТЕР". Для зміни назви АЦСК у поточному полі зі списку виберіть назву іншого акредитованого центру сертифікації ключів.
4.У полі посередині вкажіть або претягніть файл ключа КЕП/ЕЦП. Для пошуку та вибору файла ключа КЕП/ЕЦП натисніть кнопку _img3. В результаті відображається вікно, в якому оберіть файл з особистим ключем (наприклад, файл з ім’ям Key-6.dat, або *.zs2, *.jks, *.pfx) та натисніть кнопку [Відкрити]. В результаті вікно вибору файлу ключа закривається, а в поточному полі відображається вибраний файл.
5.У полі Пароль до ключа вкажіть пароль захисту вибраного файлового ключа КЕП/ЕЦП.
6.Натисніть кнопку [Вхід].

В результаті відбувається ідентифікація користувача. Після успішної ідентифікації  користувача відбувається його авторизація в системі та відображається сторінка з персональним кабінетом системи «Мій Арт-Офіс».

Note

Якщо для поточного користувача існує можливість працювати з системою під декількома ролями (наприклад, ролями Оператор документів, Адміністратор організації, Глобальний адміністратор, тощо), то при натисканні на кнопку [Вхід] відображається форма для вибору ролі, під якою поточний користувач буде працювати з системою. Далі виконайте наступні дії:

1.У полі вибору ролі зі списку виберіть Оператор документів.
2.Натисніть кнопку [Далі], яка розташована праворуч від поля вибору ролі користувача.

1_1_5

Форма для вибору ролі

В результаті відображається сторінка з персональним кабінетом користувача системи.