Персональний кабінет користувача

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  »No topics above this level«

Персональний кабінет користувача

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Ваш персональний кабінет - це захищений електронний кабінет користувача сервісу «Мій Арт-Офіс», де Ви можете переглядати та перевіряти, реєструвати та підписувати за допомогою КЕП/ЕЦП електронні документи, миттєво обмінюватись документами з клієнтами та контрагентами.

Переглянути дані ключа КЕП/ЕЦП Ви можете у блоці персональних даних (1). Також, у блоці персональних даних (1) відображається інформація про назву організації, код ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН (при наявності), посаду поточного користувача, термін дії завершення КЕП/ЕЦП.

У полі (2) відображається назва ролі, під якою поточний користувач виконав вхід у систему. Якщо для поточного користувача зареєстровано декілька ролей, то у полі (2) можна зі списку вибрати іншу роль.

На піктограмі (3) віддображається кількість оплачених документів (детальніше див. п. Ліцензування ).

Кнопка (4) призначена для відображення форми запрошення контрагента.

2_1

Елементи інтерфейсу кабінету користувача

 

Кнопка Користувач _img18 (5), яка розташована у правому верхньому кутку кабінету користувача, призначена для відображення списку додаткових пунктів. А саме, у списку відображаються пункти:

-Мій профіль для налаштування власного профілю;
-Ліцензування для переходу на сторінку перегляду всіх лічильників по поточній ліцензії;
-Служба підтримки для формування та відправлення листа звернення до Служби підтримки;
-Вихід для завершення роботи з системою.

_img19

Відображення списку додаткових пунктів кнопки Користувач

На панелі навігації (6), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти (7 - 17) для роботи із системою.

Пункт Придбати КЕП/ЕЦП онлайн (7) панелі навігації (6) призначений для відображення інтернет-сторінки купівлі он-лайн послуг КЕП/ЕЦП та ліцензії продуктів Арт-Звіт Плюс, Арт-Офіс, Арт-Крипто.

Поле (8) призначене для фільтрації списку документів за періодами реєстрації із блоку Вихідні документи (10), із блоку Вхідні документи (11) або із пункту [Теги] (17) панелі навігації.

На панелі навігації (6) містяться наступні блоки/пункти для роботи із системою:

Пункт [Пакети документів] (9).
Блок Вихідні документи (10), який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені контрагентом], [Повністю підписані], [Очікують погодження], [Очікують погодження мною], [Непогоджені];
Блок Вхідні документи (11), який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені мною], [Повністю підписані];
Пункт [Недавні документи] (12);
Пункт [Коментарі] (13);
Пункт [Пошук документів] (14);
Пункти [Тур по кабінету] (15) та [Тур по документу] (16);
Блок Теги (17).

Перехід між пунктами панелі навігації активує у робочій області (18), яка розташована у правій частині кабінету користувача, відповідні форми та списки.

Список документів у робочій області може представляти собою перелік плиток (19) або записів таблиці, кожен з яких відповідає певному документу та містить інформацію про нього (документ).

Панель 20 призначена для налаштування відображення заданої кількості документів на сторінці у списку.

Панель 21 призначена для переходу на наступну/попередню/першу/останню сторінку у списку документів.

По центру у нижній частині робочої області відображаються гіперпосилання Публічна оферта | Контакти | API. При натисканні на гіперпосилання Публічна оферта відображається інтернет-сторінка з описом публічної оферти ТОВ «ІМСА» для користувачів інтернет-сайту «Мій Арт-Офіс». При натисканні на гіперпосилання Контакти відображається інтернет-сторінка з контактними даними розробника системи «Арт-Офіс». При натисканні на гіперпосилання API відображається інтернет-сторінка з описом API для інтеграції із зовнішніми системами.