<< Click to Display Table of Contents >> Персональний кабінет користувача |
![]() ![]() ![]() |
Ваш персональний кабінет - це захищений електронний кабінет користувача сервісу «Мій Арт-Офіс», де Ви можете переглядати та перевіряти, реєструвати та підписувати за допомогою КЕП електронні документи, миттєво обмінюватись документами з клієнтами та контрагентами.
Переглянути дані ключа КЕП Ви можете у блоці персональних даних (1). Також, у блоці персональних даних (1) відображається інформація про назву організації, код ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН (при наявності), посаду поточного користувача, термін дії завершення КЕП.
У полі (2) відображається назва ролі, під якою поточний користувач виконав вхід у систему. Якщо для поточного користувача зареєстровано декілька ролей, то у полі (2) можна зі списку вибрати іншу роль.
Кнопка (3) призначена для відображення форми запрошення контрагента.
На піктограмі (4) віддображається кількість оплачених документів (детальніше див. п. Ліцензування ).
Елементи інтерфейсу кабінету користувача
Кнопка Користувач (5), яка розташована у правому верхньому кутку кабінету користувача, призначена для відображення списку додаткових пунктів. А саме, у списку відображаються пункти:
- | Мій профіль для налаштування власного профілю; |
- | Історія сесій для перегляду історії авторизації користувача |
- | Ліцензування для переходу на сторінку перегляду всіх лічильників по поточній ліцензії; |
- | Служба підтримки для формування та відправлення листа звернення до Служби підтримки; |
- | Вихід для завершення роботи з системою. |
Відображення списку додаткових пунктів кнопки Користувач
На панелі навігації (6), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти (7 - 17) для роботи із системою.
Пункт Придбати КЕП онлайн (7) панелі навігації (6) призначений для відображення інтернет-сторінки купівлі он-лайн послуг КЕП та ліцензії продуктів Арт-Звіт Pro, Арт-Офіс, Арт-Крипто+.
Поле (8) призначене для фільтрації списку документів за періодами реєстрації із блоку Вихідні документи (10), із блоку Вхідні документи (11) або із пункту [Теги] (17) панелі навігації.
На панелі навігації (6) містяться наступні блоки/пункти для роботи із системою:
• | Пункт (9) може містити як [Опитування] так і [Пакети документів]. |
• | Блок Вихідні документи (10), який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені контрагентом], [Повністю підписані], [Очікують погодження], [Очікують погодження мною], [Непогоджені]; |
• | Блок Вхідні документи (11), який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені мною], [Повністю підписані]; |
• | Пункт [Недавні документи] (12); |
• | Пункт [Коментарі] (13); |
• | Пункт [Пошук документів] (14); |
• | Пункти [Тур по кабінету] (15) та [Тур по документу] (16); |
• | Блок Теги (17). |
Перехід між пунктами панелі навігації активує у робочій області (18), яка розташована у правій частині кабінету користувача, відповідні форми та списки.
Список документів у робочій області може представляти собою перелік плиток (19) або записів таблиці, кожен з яких відповідає певному документу та містить інформацію про нього (документ).
Панель 20 призначена для налаштування відображення заданої кількості документів на сторінці у списку.
Панель 21 призначена для переходу на наступну/попередню/першу/останню сторінку у списку документів.
По центру у нижній частині робочої області відображаються гіперпосилання Публічна оферта | Контакти | API. При натисканні на гіперпосилання Публічна оферта відображається інтернет-сторінка з описом публічної оферти ТОВ «ДІСІЕНСІ» для користувачів інтернет-сайту «Мій Арт-Офіс». При натисканні на гіперпосилання Контакти відображається інтернет-сторінка з контактними даними розробника системи «Арт-Офіс». При натисканні на гіперпосилання API відображається інтернет-сторінка з описом API для інтеграції із зовнішніми системами.