<< Click to Display Table of Contents >> Опис виконання загальних операцій |
|
У робочій області реєстраційні записи документів відображаються у вигляді плиток або у вигляді записів таблиці. В залежності від того, в якому вигляді відображаються записи документів, по різному викликаються операції, які можна виконати над вибраним документом. Набір кнопок змінюється в залежності від того, чи є поточний користувач автором чи контрагентом документа, від кількості накладених електронних підписів на документ, тощо. Таким чином, перелік кнопок панелі інструментів обмежує виконання доступних операцій з документом
Для вибору операції над документом, який відображається у вигляді плитки, необхідно виконати наступні дії:
1. | Підведіть курсор миші до відповідної плитки документа. При цьому відбуваються наступні дії: |
• | Відповідна плитка документа у робочій області виділяється блакитним кольором; |
• | В кінці плитки, у верхній її частині, відображається панель інструментів. |
2. | На панелі інструментів натисніть кнопку відповідної операції, яку необхідно виконати із записом документа. |
Панель інструментів для виконання операцій із записом документа у вигляді плитки
Для вибору операції над документом, який відображається у вигляді запису таблиці, необхідно виконати наступні дії:
1. | Натисніть кнопку (1), яка знаходиться в кінці запису. В результаті відображається перелік доступних операцій. |
2. | Виберіть з переліку необхідну операцію (2). |
Відображення переліку операцій із документом у вигляді запису таблиці
При реєстрації документа/виконанні пошуку документів або коментарів існують поля, в яких необхідно вказати календарну дату. Для заповнення поля з календарною датою необхідно у відповідному полі натиснути кнопку [] (1) та обрати необхідну дату із календарного списку (2).
Вибір календарної дати