<< Click to Display Table of Contents >> Реєстрація документів з параметрами |
|
Реєстрація документів з параметрами – операція, яка призначена для реєстрації у Системі нових документів з параметрами, що дозволить контрагентам вказати відповідні значення параметрів перед підписанням документів за допомогою КЕП.
Один із прикладів – це проведення масових опитувань за допомогою створених документів, коли важливе підтвердження від учасника опитування у вигляді підписання документа за допомогою КЕП.
Щоб зареєструвати нові документи з параметрами, виконайте наступні дії:
1. | Виберіть будь-який пункт панелі навігації із п. Формування стандартних списків документів (крім пункту [Теги]). |
2. | Натисніть кнопку [Створити] (елемент 1), яка розташована у правому верхньому кутку робочої області, та зі списку виберіть пункт Документ з параметрами (елемент 2). |
Відображення кнопки Створити у робочій області
В результаті відображається форма Створення документів з параметрами.
Форма Створення документів з параметрами
3. | У полі Файл шаблону (обов’язкове для заповнення) вкажіть файл шаблону документа (лише у форматі *.DOCX). |
Файл шаблону – це документ (лише у форматі *.DOCX), який містить певні поля з параметрами (наприклад, рис. нижче). Приклад файлу шаблону документа Параметр – змінна величина, яка характеризує певні дані користувача (наприклад, відповідь на запитання кожного окремого учасника опитування). Значення параметру – це певні дані користувача (наприклад, безпосередньо відповідь на запитання кожного окремого учасника опитування). Наприклад, під час опитування кожний учасник вносить свої відповіді на запитання (тобто, вказує власні значення параметрів відповідей). Параметр відповіді у документі файлу шаблону відображається у форматі @@qN@@, де qN – назва або відповіді на запитання в документі файлу шаблону. Поля з параметрами заповнюються значеннями параметрів під час виконання операції внесення параметрів для документа. |
Для цього виконайте наступні дії:
3.1. | В кінці поля вводу Файл шаблону натисніть кнопку [Завантажити]. В результаті відображається вікно Open (Відкрити). |
Вікно Open
3.2. | Виберіть файл шаблону документа (підтримуються лише файли у форматі *.docx!!!) та натисніть кнопку [Open]. В результаті вікно Open закривається, та у полі Файл шаблону відображається повна назва вибраного документа. |
4. | У полі Файл даних (обов’язкове для заповнення) вкажіть файл з параметрами (лише у форматі XLSX). |
Файл даних– це файл (лише у форматі XLSX) з описом параметрів, які застосовуються при реєстрації документа. Приклад файлу даних У файлі даних повинен бути наведений перелік усіх параметрів, які використовуються у файлі шаблону документів. При цьому, у файлі даних можуть використовуватися два типи параметрів:
|
Для цього виконайте наступні дії:
4.1. | В кінці поля вводу Файл даних натисніть кнопку [Завантажити]. В результаті відображається вікно Open (Відкрити). |
Вікно Open
4.2. | Виберіть файл даних (підтримуються лише файли у форматі *.xlsx!!!) та натисніть кнопку [Open]. В результаті вікно Open закривається, та у полі Файл даних відображається повна назва вибраного документа. |
5. | У полі Назва пакету документів (обов’язкове для заповнення) вручну вкажіть назву пакету документів. |
Назвою пакету документів, наприклад, може бути назва «Опитування ОСББ від 03.09.2018». Робота з пакетами документів детально описана у п. Пакети документів. |
У поточній версії Системи реалізована можливість реєстрації документів із параметрами лише виду Листок опитування. Тому, у відповідному полі Вид документа за замовчуванням вказано значення Листок опитування та поле Вид документа заблоковане для редагування. |
6. | Натисніть кнопку [Створити]. В результаті відбувається реєстрації документів, у нижній частині форми Створення документів з параметрами відображається індикатор реєстрації документів. |
Відображення індикатора реєстрації документів із параметрами
В результаті успішної реєстрації документів відображається наступне повідомлення:
Повідомлення про успішну реєстрацію документів із параметрами
7. | У повідомленні натисніть кнопку [Закрити]. |
8. | На формі Створення документів з параметрами натисніть кнопку [Закрити] для її закриття. |
Після реєстрації документів з параметрами обов’язково необхідно виконати операцію Внесення значень параметрів для документа. |