Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Групові операції з документами >

Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП – операція, яка призначена для одночасного підпису декількох документів за допомогою особистого КЕП.

Щоб одночасно підписати декілька документів за допомогою КЕП виконайте наступні дії:

1.Сформуйте стандартний список документів Очікують підпис моєї організації. Для цього на панелі навігації у блоці Вихідні документи або у блоці Вхідні документи виберіть пункт [Очікують підпис моєї організації].
2.При необхідності виконайте пошук документів у списку.
3.Виберіть зі списку документи для підпису за допомогою особистого КЕП.

Для цього виконайте аналогічні дії, описані у п. 3 розділу Групове переміщення документів до архіву.

В результаті, у верхній частині робочої області відображаються: панель синього кольору з інформацією про вибрану кількість документів та кнопка [Підписати] (або кнопка [Підписати печаткою], або кнопка [Підписати підписом та печаткою]).

Note

Якщо в списку документів вибрано лише ті документи, які потребують підпису тільки за допомогою КЕП-печатки, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати печаткою]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою КЕП-печатки виконайте дії, описані у п. Груповий підпис документів за допомогою КЕП-печатки.

 

Якщо в списку документів вибрано хоча б один документ, який потребує підпису за допомогою особистого КЕП та за допомогою КЕП-печатки, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати підписом та печаткою]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки виконайте дії, описані п.Груповий одночасний підпис документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки.

5_2_1_new

Відображення вибраних документів зі списку для підписання

4.Натисніть кнопку [Підписати].

В результаті відображається форма Підписання документів ключем підпису.

5_2_2

Форма підписання документів для зчитування файлового електронного ключа

5.У формі Підписання документів ключем підпису виконайте наступні дії:
5.1.Встановіть перемикач у положення Файловий ключ, якщо необхідно підписати документи за допомогою файлового ключа КЕП.

Далі, у поточному розділі, наведено детальний опис підпису документів за допомогою  файлового ключа КЕП.

Note

Якщо необхідно підписати документи за допомогою апаратного ключа, то встановіть перемикач у положення Апаратний ключ. В результаті, форма Підписання документів ключем підпису змінюється:

5_2_4

Форма підписання документів для зчитування апаратного електронного ключа

5.2.У полі Назва КНЕДП зі списку виберіть назву кваліфікованого надавача електронних послуг (скорочено КНЕДП).
5.3.У полі Шлях до ключа натисніть кнопку [Вибір файлу]. В результаті відображається вікно, в якому оберіть файл з особистим ключем (наприклад, файл з ім’ям Key-6.dat, або *.zs2, *.jks, *.pfx) та натисніть кнопку [Відкрити]. В результаті вікно вибору файлу ключа закривається, а в полі Шлях до ключа відображається вибраний файл.
5.4.У полі Пароль до ключа вкажіть пароль захисту вибраного ключа.
5.5.Натисніть кнопку [Підписати].

В результаті відбувається ідентифікація користувача.

Після вдалої ідентифікації користувача відбувається підписання документів (на кожен документ накладається кваліфікований електронний  підпис), у нижній частині форми Підписання документів ключем підпису відображається індикатор підпису документів.

5_2_3

Відображення індикатору підпису документів

В результаті успішного підпису вибраних документів форма Підписання документів ключем підпису закривається та відображається наступне повідомлення:

_img215

Повідомлення про успішний підпис документів

6.У повідомленні натисніть кнопку [Закрити].