<< Click to Display Table of Contents >> Відновлення документа з архіву |
|
Відновлення документа з архіву – операція, яка призначена для переміщення документа з архіву до стандартних списків системи.
Щоб відновити документ з архіву виконайте наступні дії:
1. | Виконайте попередній пошук документа за допомогою функції розширеного пошуку. В результаті знайдений документ відображається у списку документів з позначкою . |
2. | Підведіть курсор миші до відповідної плитки документа у списку документів робочої області. При цьому відповідна плитка документа виділяється блакитним кольором та в кінці плитки, у верхній її частині, відображається панель інструментів. |
Відображення панелі інструментів
3. | На панелі інструментів плитки документа натисніть кнопку [Відновити з архіву]. |
Ініціювати відновлення документа з архіву можна також зі сторінки документа. Для цього виконайте наступні дії:
Відображення кнопки [Відновити з архіву] на сторінці документа |
В результаті відображається наступне повідомлення:
Відновлення документа з архіву
4. | Натисніть кнопку [Продовжити]. |
В результаті, вибраний документ видаляється з архіву та на формі Пошук документів на плитці вибраного документа (у списку Результат пошуку) зникає позначка . При цьому, вибраний документ з архіву переміщується до стандартного списку Повністю підписані (у блоці Вихідні документи або блоку Вхідні документи панелі навігації).
Відображення переміщеного із архіву документа у списку Результат пошуку