| 
    << Click to Display Table of Contents >> Відновлення документа з архіву | 
    
    
     ![]() ![]()  
     | 
  
Відновлення документа з архіву – операція, яка призначена для переміщення документа з архіву до стандартних списків системи.
Щоб відновити документ з архіву виконайте наступні дії:
| 1. | Виконайте попередній пошук документа за допомогою функції розширеного пошуку. В результаті знайдений документ відображається у списку документів з позначкою  | 
| 2. | Підведіть курсор миші до відповідної плитки документа у списку документів робочої області. При цьому відповідна плитка документа виділяється блакитним кольором та в кінці плитки, у верхній її частині, відображається панель інструментів. | 

Відображення панелі інструментів
| 3. | На панелі інструментів плитки документа натисніть кнопку  | 
  | 
Ініціювати відновлення документа з архіву можна також зі сторінки документа. Для цього виконайте наступні дії: 
 
 
 
 Відображення кнопки [Відновити з архіву] на сторінці документа  | 
В результаті відображається наступне повідомлення:

Відновлення документа з архіву
| 4. | Натисніть кнопку [Продовжити]. | 
В результаті, вибраний документ видаляється з архіву та на формі Пошук документів на плитці вибраного документа (у списку Результат пошуку) зникає позначка 
. При цьому, вибраний документ з архіву переміщується до стандартного списку Повністю підписані (у блоці Вихідні документи або блоку Вхідні документи панелі навігації).

Відображення переміщеного із архіву документа у списку Результат пошуку