<< Click to Display Table of Contents >> Відправка документа на Email |
|
Відправка документа на Email – операція, яка призначена для відправки вибраного документа на вказаний Email. Якщо вибраний документ не підписаний жодним підписантом, то на вказаний Email буде надіслано лише файл документа. Якщо ж вибраний документ підписаний хоча б одним підписантом, то на вказаний Email буде надіслано два файли: 1) файл самого документа та 2) zip-архів поточного документа.
Детальніше про склад zip-архіву див. у п. Збереження zip-архіву на диск. |
Щоб відправити документ на Email виконайте наступні дії:
1. | Виконайте попередній пошук документа (п. Пошук документів у списку, п. Розширений пошук документів). |
2. | Підведіть курсор миші до відповідної плитки документа у списку документів робочої області. При цьому відповідна плитка документа виділяється блакитним кольором та в кінці плитки, у верхній її частині, відображається панель інструментів. |
Відображення панелі інструментів
3. | На панелі інструментів плитки документа натисніть кнопку [Відправити на Email]. |
Ініціювати відправку документ на Email можна також зі сторінки документа. Для цього виконайте наступні дії:
Відображення кнопки [Відправити на Email] на сторінці документа |
В результаті відображається форма Відправка документа на Email.
Відправка документа на Email
4. | В полі Email вкажіть адресу електронної скриньки, на яку необхідно відправити документ. |
5. | В полі Коментар вкажіть додаткову інформацію. |
6. | Натисніть кнопку [Відправити повідомлення]. |
В результаті відбувається відправка документа на вказаний Email.