Відправка документа на Email

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Робота з документами >

Відправка документа на Email

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Відправка документа на Email – операція, яка призначена для відправки вибраного документа на вказаний Email. Якщо вибраний документ не підписаний жодним підписантом, то на вказаний Email буде надіслано лише файл документа. Якщо ж вибраний документ підписаний хоча б одним підписантом, то на вказаний Email буде надіслано два файли: 1) файл самого документа та 2) zip-архів поточного документа.

_img17

Детальніше про склад zip-архіву див. у п. Збереження zip-архіву на диск.

 

Щоб відправити документ на Email виконайте наступні дії:

1.Виконайте попередній пошук документа (п. Пошук документів у списку, п. Розширений пошук документів).
2.Підведіть курсор миші до відповідної плитки документа у списку документів робочої області. При цьому відповідна плитка документа виділяється блакитним кольором та в кінці плитки, у верхній її частині, відображається панель інструментів.

8_21_1

Відображення панелі інструментів

3.На панелі інструментів плитки документа натисніть кнопку _img403 [Відправити на Email].

_img17

Ініціювати відправку документ на Email можна також зі сторінки документа. Для цього виконайте наступні дії:

2.На панелі інструментів, що розташована праворуч у верхній частині плитки документа, натисніть кнопку _img403 [Відправити на Email].

8_21_2

Відображення кнопки [Відправити на Email] на сторінці документа

 

В результаті відображається форма Відправка документа на Email.

_img405

Відправка документа на Email

4.В полі Email вкажіть адресу електронної скриньки, на яку необхідно відправити документ.
5.В полі Коментар вкажіть додаткову інформацію.
6.Натисніть кнопку [Відправити повідомлення].

В результаті відбувається відправка документа на вказаний Email.